söndag 13 maj 2012

Ja jag känner mig älskad... ;)

Jag och barnen har haft en så galet bra helg i sällskap av min mor!
Sonen fyllde år i onsdag, hipp hipp hurra för honom liksom, min mor kom upp till oss i torsdags och sen har allt bara gått i ett...
Inte en lugn stund känns det som, igår var det bland annat fotbollscup för Sonens lag för första gången och vi var ute från 8:30 till 14:30 och det blåste såååån storm så bollen kunde inte ligga still på planen. 4 matcher spelade dom och jag blev så sjukt impad över hur de höll humöret uppe hela dagen. Inte en sur min alls, själv höll jag på att frysa ihjäl men vad gör man inte *ler*. Trodde dock att när vi väl satt oss i en varm bil och skulle köra hem (6mil) skulle Sonen slockna direkt men jag hade fel! Själv höll jag på att dö av trötthet och det har suttit kvar hela helgen, den har satt sig på ögonen, liksom, skit jobbigt... Idag till exempel har jag till och med gått och lagt mig en stund på eftermiddagen för att jag kände att jag var så trött att jag kunde spy och neeej jag är inte gravid! ;)

Jag var till världens bästa frissa i fredags och blev (som vanligt) galet nöjd!!!! Hon tycker det är lite lustigt med att få dit mig för varje gång som jag sätter mig i stolen och hon frågar hur jag vill ha håret svarar jag: Gör som du vill, jag litar på dej!
Så är det, jag har sällan önskemål och med tanke på hur många olika färger och frisyrer som jag har haft genom åren finns det nog inget som jag inte har provat tidigare!
Nu ser jag ut så här:
 Foto: Privat 2012-05-11
 Foto: Privat 2012-05-11
Foto: Privat 2012-05-11
Och som jag sa: GALET NÖJD!!!! Jag har verkligen världens bästa frisör tillika nära nära vän! Hon är bara så himla bäst!!!!
Å så har vi ju så galet roligt när vi ses också oavsett tidpunkt på dagen ;)

Sen har jag hört av en "gamla vän" i helgen som ligger mig så där fantastiskt varmt om hjärtat och jag mår så himla bra då i kropp och själ!

Fick en fantastiskt vacker låt av en annan vän som (oxå) ligger mig varmt om hjärtat men kanske på ett lite annorlunda sätt... Lyssna på denna och ta in texten! FANTASTISK!!!!



Det är så häftigt, jag har berättat om denna Josh tidigare och sagt att han har en så fantastiskt bra röst och så fick jag denna låt skickad till mig med ett litet, enkelt textmeddelande: Lyssna på texten! Fattar du nu då???
Ja jag fattar och ja jag känner mig verkligen älskad! Fantastiskt!!!!! Tack!!!

Inga kommentarer: