tisdag 8 maj 2012

Det ryktas om...

Det ryktas om att idag är dagen då jag kommer att få en ny frys och ett nytt kylskåp till min lilla lägenhet.
Detta är den enda (verkligen enda) anledningen till varför jag har lyckats tömma frysen och tagit bort allt som inte är "väsentligt" ifrån kylen innan kl 07.00!!!

Jag kommer alltså slippa vakna på nätterna för att frysen skallrar och vibrerar så att syltburkarna i kylen slår i varandra, Doris kommer i lugn och ro få flytta tillbaka till sin plats i köket, där hon trivs riktigt bra när inte frysen från helvetet lever ett eget liv...

Jag kommer få NYTT!!!! NYTT!!!! NYTT!!!! Känns fantastiskt bra!!!!

Nej nu är det åter till att skriva C-uppsats, en uppsats som jag (faktiskt) med glädje skriver tillsammans med min klasskamrat för vi har ett riktigt RIKTIGT BRA ämne och idé att skriva om!
Framtidsvisionerna når oanade höjder!!!!
Vi har redan i inledningsskedet på uppsatsen fått väldigt bra reaktioner på vad vi ska skriva om och nu när vi skriver om det så känns det bara så RÄTT!!!!!

Sååå PEOPLE!!!! Hörs da!!!!

Inga kommentarer: