tisdag 8 maj 2012

Första fotbollsmatchen på mååååånga år

Ja alltså nu har jag inte varit helt utan fotboll de senaste åren, inte alls snarare tvärt om då både Dottern och nu Sonen spelar boll men ikväll träffades vi fyra stycken tjejer från programmet på O'Learys och kollade på DIF-AIK matchen ikväll. Det var faktiskt riktigt roligt, blev väldigt förvånad över att jag tyckte det.

För en massa år sedan var jag med mina föräldrar på Teneriffa och min far följde med en bekant som bor där på en match mellan ön och fastlandet och det han berättade efter matchen var just om upplevelsen av alla människor. Det skulle ju vara riktigt riktigt häftigt att få uppleva.

Ikväll satt vi och åt god mat, hade trevligt sällskap och kollade på fotboll... Jag som är en motorbrud ut i fingerspetsarna...

Annars har dagen gått bra, jag har blivit med nytt kylskåp och frys men som vanligt ska allt jäklas innan det går att få till. 2.5 timmar tror jag att det tog för två män att byta ut två skåp och sätta in två nya....  Ja ja det är ju som vanligt i mitt liv, Murphys lag liksom.

Nu blir det natti natti och sen ska jag skriva C-uppsats imorgon igen!

Inga kommentarer: