måndag 28 maj 2012

Det "klickar" fortfarande...

Jo det är klart det gör, klickar oroväckande i mitt ena öga...

Härmed önskar jag mig nya ögon som har ögonvita, inte ögonröda, som inte kliar, svider, är suddiga utan bara vanliga fina blåa ögon...

Trodde aldrig att det kunde göra så här ont i ögonen och det här "klägget" som man producerar i ögonen är det små små slipade diamanter eller??? Inte??? Skulle lätt kunna tro det med tanke på hur de kan skära in i ögat och i huden runt ögat.

Ska bli perfa att gå på näst näst sista skoldagen imorgon då och se ut som sju svåra år i fejjan... Ja ja men vad är en bal på slottet liksom?!

Har idag suttit med några klasskamraters C-uppsats som vi ska opponera på... En del skratt, en del förvirring och en del Ahaaa-moments har det blivit.
Gillar egentligen inte att opponera på andras arbete för det känns som att man är någon sån där "prussiliska" Fru Prysselius som bara letar efter fel fel fel...

Nej nu svider ögonen så jag tror jag ska bli tokig!

Inga kommentarer: