torsdag 5 juli 2012

Galet trött men lycklig...

Det var länge sedan som jag var så här trött som jag är ikväll.
Men ack så roligt jag har haft för att vara så här trött så jag klagar absolut inte!

Det händer otroligt mycket saker i mitt liv just nu, sånt som kommer att kunna påverka min framtid STORT!
Så otroligt spännande start på sommaren! Verkligen! Men som det tar på krafterna.
Trodde jag skulle få en lugn sommar men så ser det absolut inte ut att bli, samtidigt blir jag förvånad över min egen förmåga... Jag blir förvånad över att man kan vara så pass kreativ som jag har varit idag då jag max har sovit 4 timmar i natt. Självklart har kreativiteten att göra med dom man skapar med och det är så härligt när man känner att det verkligen "klickar".

Hela denna vecka har gått i ett, sovit borta, ätit otroligt god mat i otroligt härligt sällskap, kvällarna har blivit sena eller morgonen tidig, välj själv.

Cykla mitt i natten när kvällens tidigare regn har slutat och luften är klar, ren och fortfarande ljummen. Och ljudet på natten... Av alla fåglar och prassel i buskarna ;) Fantastiskt!

Ikväll är jag och Doris själva här hemma och jag lägger mig i soffan för att se på tv (händer ju typ aldrig) och somnar, vaknar efter en kvart och känner mig som en ny människa.

På tal om människor, vilka fantastiska människor det finns överallt! Det poppar upp nya människor i mitt liv som är så där alldeles underbara å så poppar det upp "gamla" vänner i mitt liv som är så där underbara och jag bli varm i hjärta och själ över att få omges av dessa människor!

Igår till exempel var jag och klippte mig hos en av min sons "gamla" fröknar från skola som har omskolat sig till frisör, så himla najs att få sitta hos henne och bli ompysslad.
Så till alla Er som befinner er i närheten av Östersund och vill/behöver klippa er så besök denna salong:
Style By Anna & Co

Trevlig kväll på er där ute <3

Inga kommentarer: