onsdag 24 oktober 2012

Har jag sagt att jag varit i Paris?

Nej jag tror faktiskt inte att jag har nämnt det här... Men visst så är det.
Jag och två helt underbara fantastiska små varelser (kvinnor/vänner) spenderade en långhelg i Paris i slutet av augusti och det var verkligen så där härligt underbart som det bara kan vara.

Vi hade fantastiskt väder, åt gott, drack fantastiskt och skrattade oss igenom dagarna :)
Jo det är nog skrattet som jag tar med mig mest efter denna resa, som vi skrattade, som vi fick andra att skratta och som vi höll på... Men det som händer i Paris, det STANNAR i Paris.... Eller åker kanske vidare till USA ;)
 Foto: Privat Flygresan på väg till Paris
 Foto: Privat Vi är verkligen i Paris!!!!
 Foto: Privat Bara för mig... :)
 Foto: Privat
Foto: Privat Hyfsat mäktig byggnad detta...
 Foto: Privat "The gang"
Foto: Privat Jo då visst var det vi tre alltid i vått och torrt :)

Inga kommentarer: