tisdag 26 februari 2013

Barn hemma även idag men en son inte en dotter idag...

Tur i oturen är det att jag är "hemma"... Igår hade jag Dottern hemma för att hon var tussig, förkyld och ville vara fit for fight inför dagens skidutflykt. Idag har jag en Son hemma som egentligen är hos sin far denna vecka men kräktes igår kväll så då kom han till mig imorse. Pappan skulle följa med Dottern på skidutflykten vilket var planerat sedan tidigare så istället för att han fick stanna hemma och vabba så kom Sonen till mig... Funkar fin fint för det är absolut inget fel på honom idag.

Plusgrader och blåst bjuder vädergudarna på idag. Kan gissa att det är så där lagom halt ute. Är riktigt glad för att jag inte behöver ge mig iväg ut på vägarna idag. Ska pyssla, äta bullar som jag och Dottern bakade igår, kolla på film, bygga lego, bygga pärlplattor med världens bästa kille idag.

Najs!

Inga kommentarer: