tisdag 26 februari 2013

Vattenpölar i februari...

Något kändes fel när jag gick ut med Doris ikväll... Något kändes väldigt annorlunda men jag kunde inte riktigt sätta fingret på vad som kändes annorlunda och fel... Ända tills jag lyckades sätta ner foten i en vattenpöl och känna det där isande kalla vattnet sippra in i mina skor. Men HALLÅÅÅÅ!!!! Vad i hela friden handlar detta om???? Förstå mig rätt nu, jag är ingen vintermänniska, jag ääääälskar våren och har saknat våren sen den dag vi flyttade hit men det känns ändå fel i kroppen att det är vattenpölar ute på kvällen i februari... Ja ja... Det här med vårvinter och snö till juni kanske är såååå 2000-tal ;)

Jaja... Nu ska jag i alla fall krypa ner i sängen som redan är uppvärmd och klar :) Sen ska jag göra en uppgift som jag tilldelade Dottern att göra innan hon gick och la sig. 10 drömmar ska plitas ner på ett papper. Ja det kanske inte låter så svårt men om man gör detta ett tag kan jag tro att det blir svårare men samtidigt tror jag att de drömmar som tar tid att få fram är de som man innerst inne drömmer om oxå...

Lev väl där ute <3 p="">

Inga kommentarer: