måndag 15 juli 2013

Dumma mej 2

Jag och Sonen har ikväll varit på bio, själva... Eller ja inte själva, salongen var nästan fullsatt men det var bara han och jag. Lovely med lite egentid så där på tu man hand något som inte händer speciellt ofta. Vi såg på denna film:


Alltså något så jävla tokroligt som denna film har jag nog aldrig upplevt tidigare, eller jo det kanske jag har men denna var riktigt riktigt rolig. Rekommenderas varmt! I alla åldrar!

Det finns för- och nackdelar med att gå på bio.
Fördel: 3D, ljudet och bioduken.
Nackdel: Småfisande barn som sitter och snorar i stolen brevid.
Fördel: Snygga (förhoppningsvis) ensamstående pappor som är där med sina barn som uppmärksammar vad man heter när man FÄJSBOOKAR innan filmen börjar ;)

Och till något annat som går att lista i en för-och nackdelar-lista: VÄDRET!!!!
Fördel: Det vore synd att inbilla sig att vi i mitten på Sverige faktiskt kan uppleva en varm och solig sommar och nu undrar ni säkert hur detta kan vara en fördel, jo jag tänker så här: Besvikelsen blir inte lika stor nu när det visar sig att det är samma skitsommar som alla andra år...
Nackdel: Man har inte riktigt hinna vänja sig av med underställ och fleece-kläder förrän de behövs igen...
Fördel: Det är myggfritt i stormen.
Nackdel: Det regnar på tvären.

Slut för nu.

Inga kommentarer: