torsdag 4 juli 2013

Idag var måttbandet min bästa kompis!

Jag har (som tidigare nämnt) lagt om min kost lite grann på inrådan av syster-yster. En förändring som inte är så där super duper enkel men det gör mig verkligen gott.
Jag har inte kommit så långt att jag inte känner sug efter tex en macka med marmelad på... Eller klyftpotatis till köttet osv... Däremot är allt sug efter godis och chips å sånt helt borta, det gick fort. Nu har jag iof inte haft något större sötsug sedan jag började dricka det som får världen att snurra men i alla fall...

Idag mätte jag mig för första gången på länge (ha i åtanke att jag la om kosten för ca 2,5 månader sedan) och har enligt mina egna anteckningar minskat i omkrets ordentligt. Sedan 3/1-13 har jag till dags datum tappat 10cm runt naveln och 8cm runt höften... Känns okej faktiskt :)

Tror dock att mycket av det som har försvunnit är vätska, vilket känns helt otroligt skönt på sätt och vis. Nu ska jag bara ta tag i det här med träningen så ska vi se att det blir ännu bättre resultat... :)

Inga kommentarer: