fredag 6 september 2013

Detta kan omöjligt reta bara mig...

Är det bara jag som retar mig på denna reklam med Shirley Clamp?????


I denna säger människan: "Jag är Shirley Clamp yada yada yada..." Vaddå ÄR Shirley Clamp?!?!?!?! Är något måste väl ändå vara typ en institution eller nått? Men hon som människa kan väl ändå inte säga att hon ÄR Shirley Clamp???? Eller tilltalar hon sig själv som tredje person? Ja jag hajjar i alla fall inte vilket gör att det hon säger efter att hon "ÄR Shirley Clamp" liksom bara låter som yada yada yada hubba bubba! Detta kan vara något som jag själv måste jobba med men satan i gatan så störd jag blir över detta!

Hmm... få se nu... Har jag fått in namnet Shirley Clamp tillräckligt många gånger i detta inlägg?

Shirley Clamp...

1 kommentar:

Anonym sa...

Nej, du är inte ensam.