torsdag 12 september 2013

Förändringarnas tid är här på alla plan! Bring it!!!

Jag har gått "i väntans tider" ett par veckor nu... (Nej mamma jag är fortfarande inte gravid) Väntan har varit lååång, stundtals på gränsen till outhärdlig men nu jäklar! Idag kom beskedet som vi har väntat på och det var positivt (Mamma!!! Nej!!!).
Beskedet lämnades via telefon och jag stod inne på Stadium, inser nu i efterhand att jag kanske är skyldig personalen där en ursäkt men jag blev så jäkla glad och det kunde nog ingen missta sig på.

När tiden är mogen eller inne kommer jag att tala om vad allt detta handlar om men det är inte min sak att säga eller att avgöra heller för den delen men jag kan väl säga som så här: Om inte Mohammed kommer till berget får berget komma till Mohammed!
(Ja ja... kan väga in min egen del i detta aningens aningens för mycket men låt så vara, jag är glad).

Jag har även varit iväg på något som kallas för Rekryteringsträff vilket var riktigt najs faktiskt. Trevligt bemötande och en otroligt trevlig människa som presenterade företaget hon arbetade för och deras vision och mål. Resultatet "råkade bli" en bokad intervju till nästa vecka... Jo jo, bra dag kan man säga!

Var även in i en butik för att köpa nya byxor till Sonen (igen), han har vuxit förbi en storlek känns det som och fick ett fantastiskt bra pris på 3 par byxor. Var lite wild and crazy och köpte ett par av annan modell men tänkte att det är väl bara till att byta dom om de inte passar lilla "herrn" men han blev riktigt glad för dom! Förändringarnas tid är här kan man säga på i stort sett alla plan just nu :) Bring it I say, I love it!

Inga kommentarer: