tisdag 8 april 2014

Ibland har vi bra dagar ibland är dom mindre dåliga bara...

Igår var verkligen ingen bra dag i "Mimmi-land"... Många tårar, lite smått förtvivlad över saker och ting här och så vill jag ha fred på jorden...
Idag däremot har varit en bra dag, inte bara mindre dålig utan bra! Fast kall och grå oxå, ja aldrig blir det helt bra liksom... Just nu skiner solen inomhus och utomhus är det 0-gradigt, småregn och blåst men vad gör väl det när jag har så himla mycket skoj att se fram emot! En liten tripp till Bräcke ska det bli och med övernattning och allt. Ja alltså Bräcke är väl kanske inte den roligaste byn att åka till men när syster-yster kommer upp då blir det bara roligheter!
Sen har jag ju världens bästa jobb, okej det är många utmaningar och så men jag jobbar med två kvinnor som har så galet mycket erfarenhet så jag blir stum (ja jag blir stum) när de börjar prata...

Nehe... Vardagssysslorna lockar lite så där sexigt sensuellt så nu får jag lägga ner detta med att sitta och skriva, lyssna på musik och le. Jo jag ler idag. Med HELA ansiktet!

Inga kommentarer: