måndag 16 juni 2014

Första dagen på sommarlovet...

Jaha, sovmorgon blev det... Solen försvann och kallvindarna tog över... Jo då jag vet vad detta är... Det är SOMMARLOV!
Dottern skjutsades in till stan för att träffa/hänga/fika/kännaklämmapåkläder eller vad det nu är dom sysselsätter sig med.
Sonen och jag åkte till Barnens Land då han skulle köpa någon leksak som han har suktat efter lääääänge... Okej... Nu blev det ju jag som shoppade...
Foto: Privat 2014-06-16
Jag har börjat måla med vattenfärg lite så där kladda lite... Mycket uppskattat iof av de som har fått något kort lite så men det är ju bara på skoj... Har iof skapat en grupp på Facebook men den är än så länge alldeles alldeles hemlig... Tänkte kanske om jag vågar lägga ut korten jag har målat längre fram men än så törs jag inte...
Men ser ni vad jag hittade på Barnens Land? Metallicvattenfärg! Ska bli häftigt att prova att måla med, ja alltså typ NU så vi hörs när vi hörs!

Inga kommentarer: