onsdag 11 juni 2014

Gråter en skvätt varje kväll

Detta är på riktigt! Jag har på riktigt satt fart med bostadsletandet i Kungsbacka och hoppas hoppas verkligen att det ordnar sig snart.
Herre gud vilken grej jag har dragit igång. Kruxet är att hade det bara handlat om mig och ev Dum-Doris hade vi dragit för många många år sedan, jag hade sålt av allt jag inte fick med mig och börjat om från början på en grisblink! Lätt! Men nu är det ju inte bara mig det handlar om (det har det iof inte gjort sedan första barnet föddes) så nu måste ju allt bli perfekt direkt. Jag kan inte förvänta mig eller kräva av mina kids att de ska nöja sig med vilken skit som helst. Det måste bli perfekt!
Samtidigt som jag håller på att rodda med allt detta löper mina känslor amok å de vildaste. Det blir mest kännbart på kvällarna när jag ska sova... Då kommer tårarna...
Jag har upplevt så otroligt mycket bra och vackert här i Jämtland... Jag har fått de vackraste och mest underbara barn som finns, jag har lärt känna människor som för alltid kommer att finnas i mitt hjärta, vänner som jag hoppas och tror kommer stanna kvar i min närhet trots att det blir ett lite större avstånd bara...
Vissa kvällar blir känslan så mäktig så jag väljer att sätta på min spellista och gömma mig i musikens underbara värld... Igår kväll var en sån kväll och jag misstänker att det blir lika denna kväll...
Kändes dock lite märkligt att slumra till och vakna till detta:
Om jag somnade om? Jo då och faktiskt med ett leende på läpparna.

Inga kommentarer: