tisdag 30 mars 2010

Ja detta ska ju bli spännande...

Ser verkligen fram emot dagen idag...
Har fortfarande sonen hemma då han är super hostig, inte lite snorig dock. Sedan låter han "bättre" på nätterna nu, men inte tillräckligt bra för vid 4 tiden imorse intog jag min "extra-bädd" : sonens myshörna...
Känner mig lite som den där Ludde i sången som bär på sin kudde...
Däremot bär jag inte på mitt täcke utan sonens med en massa dödskallar på å hans kudde... Hmm... Kan tänka mej att det kan se lite skoj ut...

Idag ska jag i alla fall bemästra konststycket att sysselsätta sonen, hunden samtidigt som jag ska lyssna på en föreläsning i miljövetenskap via I-net...
Hur detta ska gå till det vet jag inte å hur mycket jag kommer att ta med mig från föreläsningen vet jag inte heller men lite spännande ska det i alla fall bli...
Med tanke på hur roligt Doris tyckte att det var (se nedan) så hoppas jag att hon och sonen kan roa varandra idag på ett helt annat sätt...
Foto: Privat
Observera Doris absolut bästa kompis just nu... En pet-flaska... Hon har super kul med den, snacka om budget leksak :)

Mu för nu ;)

Inga kommentarer: