måndag 29 mars 2010

Tussig son å påskmaskerad....

Ja inte helt otippat är sonen hemma idag, han har sån förskräcklig hosta å snorar så man tror inte att det är sant!
Inatt har jag snytit hans näsa var 10:de minut känns det som och när klockan var över 2 tog jag täcke och kudde å gick å la mig i sonens myshörna...
Vet ni att en myshörna är skapad för att det ska vara mysigt, trångt å så där fullt med mjukdjur, det är alltså inte anpassat för att sova i...
Hmm... tur att Mann är en och liten lång då!

Idag ska jag och sonen fara å hämta en kartong som dottern med klasskamrat ska göra om till en stor julklapp, de ska nämligen vara ett paket på påskmaskeraden som de har på skolan på torsdag... Å om tjejorna inte fick vara i samma paket fanns risken att de skulle hamna i varsitt lag, må gud förbjuda ;)

Sedan är det väll tänkt att jag ska hinna med å plugga lite oxå... Känns lite svårt nu när sonen kör BEAT IT framför mig med en sån där själv-ekande mikrofon, underbar engelska han har min lilla pôjk.... ;)

Mu för nu ;)

Inga kommentarer: