lördag 27 mars 2010

Liten tussig pojke...

Vi har förstått att något har varit på G när det kommer till sonen, han har varit ovanligt trött, börjat bli snorig å så där jobbigt gnällig och klängig...
Igår kväll innan han skulle sova kom hostan, när han kom in till oss i natt var han skållhet :(
Stackars liten kille...
Kl o6.00 slog denna lilla kille upp sina blå å mådde såå dåligt såå dåligt att jag var tvungen att följa med honom ner för annars skulle han nog alldeles säkert kräkas...
Nere låg dottern under en filt och kollade på tv!!!!! Kl 06.00???!!!
Varför????

Hur kommer det sig att en tjej på snart nio år gnäller varenda eviga morgon om att det är för tidigt att kliva upp kl 07.00 men så när hon verkligen har möjligheten att sova hur länge hon vill, ja då väljer hon att kliva upp innan 06.00?!

Denna tidiga start på dagen tog liksom musten ur oss, sonen med feber, jag super trött å en grinig dotter, tjooohooo vilken underbar dag, som förövrigt har spenderats i soffan under täcket slötittandes på tv...

När Mannen kom hem fick jag dock energi, så nu har det sats upp nya sänglampor som vi köpte för ett tag sedan, taklampa i sovrummet är på G så nu behöver jag tips...
Vi har över 4 meter i takhöjd i vårt sovrum vilket gör att uppsättningen av en taklampa kommer att bli ett helt projekt... Tips någon?? Mottages tacksamt i alla fall :)

Nehe nu är det sista och spännande delen av "Vid vintergatans slut" med bla Kapten Zoom å min favvo Femman :)

Mu för nu ;)

Inga kommentarer: