måndag 8 mars 2010

Miljövetenskap....

Ja jo jag läser miljövetenskap denna termin, litteraturen är på engelska å idag var till och med föreläsningen på engelska vilket var ganska skoj.
Eller skoj å skoj, vi har en "rolig" föreläsare, ja rolig att se och lyssna på för han har såna enorma utsvängningar hit och dit, idag fick vi även påminna honom om att han pratade på fel språk efter en paus...

Igår gjorde jag ett riktigt kap!
Har länge funderat på hur vi ska få till det med mer förvaring på sonens rum, har varit sugen på en viss form av hylla, som jag givetvis inte visste vad det var för tillverkare men i alla fall...
Så igår morse satte jag mig och slötittade lite på blocket å vad fanns där, tror ni???
Jo just precis... Just en sådan bokhylla som jag har "suktat efter".... å för överkomliga 500 pix!
Å inte nog med det den fanns i samma kommun oxå!!!!
Kalas!

Nehe... då ska jag ta å sätta mej å renskriva lite miljövetenskaps-anteckningar då kanske innan jag hämtar kidsen, åker in till den stora staden Östersund, för att möta upp mamma som kommer upp från Sthlm idag och ska stanna tills på lördag.

Mu för nu ;)

1 kommentar:

daniel sa...

Hejsan. jag satt och googleade lite och såg att du läste Risk- och krishanteringsprogrammet? stämmer detta? om det gör det hade jag gärna pratat lite med dig! du kan nog mig på mail: daniel@tennevi.se eller samma msn :)
MVH
Daniel