måndag 24 oktober 2011

Helgen som fick ett oväntat slut...

Men vilken helg jag har haft!

Först besök i från södern som betyder otroligt mycket, en vän som ligger mig otroligt varmt om hjärtat, en vän som jag inte har träffat mer än kanske 3-4 gånger sedan jag flyttade ifrån Sthlm.

Att få hämta henne på flyget för att sedan få en hel tjej-helg har varit fantastisk. Mycket skratt, mycket god mat, god dryck så otroligt mycket glädje och kärlek!
Vi gick långa promenader, nöjt av det vackra vädret, fikade i solen, samlade kulturpoäng genom att uppsöka några av "sevärdheterna" som finns här i Östersund.
Lämnade denna underbara "odd-molly-tokiga" kvinna på flyget igår eftermiddag, fick ett snabbesök av mina barn som hade haft en toppenhelg på varsitt håll som det verkar, det gör mig varm i hjärtat!

Sedan fick jag ett lite oväntat besök, ett bra besök, ett besök som fick mig att må så där oförskämt bra, förstår ni vilken toppenhelg detta har varit?

Mer sånt åt folket!!! ;)

2 kommentarer:

Marianne, Söderenbytjejen sa...

Härligt!
Du hade väl Gevalia hemma?
Kram

Mamma-Mu sa...

Nopp inget Gevalia men bjöd på te istället och det visade sig fungera alldeles utmärkt ;)

Det skulle vara roligt att försöka ses något när jag är nere i Sthlm framöver kanske.

Kram