torsdag 20 oktober 2011

Men jag tror jag döööööööööööör *skrattar*

Ja det har varit tyst här på bloggen ett tag, har inte haft tid, prioriterar annat helt enkelt, måste prioritera annat, nu är det ju inte så att det inte har hänt en massa saker i mitt liv, tiden har inte stått still, snarare tvärt om...

Jag har bla. haft en dotter som har fyllt 10 år... Ska göra ett ordentligt inlägg om det senare men nu bara måste jag få delge er vad som precis hände på väg ner till tvättstugan!

Alltså, jag bor i Jämtland, fleeceklädernas mecka....
Jag är så dödligt less på allt som har med fleece att göra, eller Lundhagsbyxor på allt och alla eller kängor hit och dit... Kan låta konstigt med tanke på vad vi säljer i butiken men förstå mig rätt nu, det finns rätt tid och plats för att använda dessa kläder.

Kan tycka att Lundhagsbyxan med svart på knä och stuss är skit snyggt på en vältränad man med lite rumpa! Super sexigt men faan jag ser dessa byxor ÖVERALLT!

Men bevisligen blir man som dom man umgås med för nu på morgonen har jag varit ute på en runda med Doris, har då mitt fleeceunderställ på mig, kommer på att jag har bokat tvättstugan och får otroligt bråttom...
Springer ner i trappen iklädd endast detta underställ och mina illrosa Foppa-tofflor, jag är varm, svettig, luktar säkert inte nyponros och krockar med en (för mig främmande) man i trappen.

Mannen utbrister spontat: "ja det är till att vara sexig så här på morgonkvisten" ....
Ehh.... Jag blir lite paff över detta men finner mig snabbt och svarar: "Jo du kan ju bara ana vilken tid det har tagit för mig att få till detta...." Ehh....
Sen springer jag vidare in i tvättstugan och blir lite lätt förvånad när mannen dyker upp i fönstret och vinkar glatt åt mig där jag står med smutstvätt till knäna.... Känner mig allt annat än über-sexig... Men smaken är ju som baken, bevisligen...

Inser sedan att mannen åker iväg i en bil med fastighetsbolagets logga på... Betyder detta att han kanske kommer att springa omkring här nu då?
Satan!

Ja så har min dag startat, sedan har löner betalats ut, samtal hit och dit, nu är det dags för matintag för sedan pluggning för hela slanten...

Har dock en "vän" i tankarna idag som ska iväg och begrava sin vän... Usch!!!! Känner med dig! <3

Inga kommentarer: