söndag 25 maj 2014

Nu är det på riktigt!

Oj... Jisses... Nu är det verkligen på riktigt!
Ett besked som vi har väntat på länge levererades i fredags och framtiden ser med ens HELT annorlunda ut än vad den gjorde när vi vaknade på morgonen.
Om jag har fattat? Nej jag tror inte det... Blev märkbart rörd när jag lagade middag ikväll så pass så det kom tårar... Är detta verkligen på g? Händer detta?!
Herre guuuud som jag har längtat, som kidsen har längtat.
Jag hoppas verkligen att jag har fattat rätt beslut, att jag inte om 10 år kommer få slängt i ansiktet av något av mina underbara barn vilken jävla idiot jag har varit...
Jag är så otroligt tacksam för vad mina barns far låter oss göra! Vilken uppoffring från hans sida!
TACK TACK TACK!!!!

2 kommentarer:

Elisabeth sa...

nyfiken blir man när man läser ditt inlägg.. Spännande.. Låt mig veta..
Härlig blogg , din alltså jag har hittat..

kram

Mamma-Mu sa...

Hej Elisabeth!

ja nyfikenhet är nog dagens ledord tror jag... Nyfikenheten på annat leder mig bort från det som är invant och känns tryggt. Det är en spännande tid vi går till mötes jag och kidsen.
härligt att du hittat hit.
Kram tillbaka :)