tisdag 6 maj 2014

Vissa dagar... Sarah Dawn Finer - Some Kind of Peace

Vissa dagar är ju som bekant bättre än andra... Idag har det varit lite tufft privat och då är det skönt att få komma och jobba några timmar med människor som verkligen har det tufft. Ganska skönt att få den käftsmällen och inse att det som jag tycker är stort och tungt inte är något alls i jämförelse...
Sen kommer det ju till bilresan hem... När tankarna kommer ikapp... Har jag verkligen så mycket energi och styrka kvar att gå igenom denna process igen? Svaret är enkelt: JA
Det handlar om mina barn och då gör jag precis ALLT!!! Jag gråter en skvätt när jag lagar mat, jag tar en promenad med en fin vän, som samtidigt förstår hur jobbigt det är men ändå får mig att skratta och bli generad så jag tror att jag ska tappa håret... Men visst går vi en tuff tid till mötes jag och min lilla fina familj... Igen...


Somebody help me
I can´t make this on my own
My heart is still crying
It´ll dry up and turn to stone
I´ve been fighting for air
Got no strength in me to breathe
I´ve run out of options
Got all the reasons I need
My mind has gone numb but somehow I´m still sane
So get me a needle, I think there is blood in my veins
If someone can hear me
This is my cry for help
Find me and guide me
Lord, I´m stranded here all by myself
So if someone can see me
I´ve fallen down on my knees
Begging for some kind of peace
There was a time when I vaguely recall being brave
And I thought being strong meant never asking for aid
I was cocky and bold, stupid and unafraid
Now I´m tired of pretending, now I just wanna be saved
My mind has gone numb but somehow I´m still sane
So get me a needle, I think there is blood in my veins
My veins my veins, somebody hear me
I was looking and searching and
wanting and needing ? somebody hear me

Inga kommentarer: