söndag 11 december 2011

En dag utan stress...

Igår upplevde jag något alldeles fantastiskt!
En hel dag utan stress... Vet inte när det hände senast men det var helt otroligt.
Ja nu var det ju inte så att jag inte fick saker gjorda, tvärt om men det gick i ett stilla mak hela dagen.

Vi tog sovmorgon, ordentlig sovmorgon jag och barnen, åt en lååång frukost, åkte på affären och handlade, hemma igen ville barnen vara ute i snön och några timmar senare kom de in lagom till lussebullebak...

På kvällen skulle vi hem till goda vänner på middag, där satt jag i stort sett hela tiden och tittade på när de lagade mat.
Blir sjukt imponerad över att se hur en kock använder kniven, hur snabbt men ändå noga den används och hur lika stora/små bitarna blir.

Jag och barnen var hemma strax efter 21 och de hoppade i säng vid 22 tiden, då fick jag sitta i soffan själv, lyssna på musik och läsa en bra bok.

Snacka om att det var njutning hela dagen. Tänkte försöka ta med denna känsla idag, trots att vi har ett "fullspäckat" schema idag...

Hoppas att alla får känna så här!

Inga kommentarer: