söndag 11 december 2011

En fantastisk helg går mot sitt slut.

Vi har haft en alldeles fantastisk helg, utan tvekan fantastisk!
Igår gick allt bara som det skulle, idag hade vi tider att passa hit och dit, mat att fixa osv men jag (tro det eller ej) var hela tiden ett steg före idag och det resulterade i uteblivet stresspåslag.

Härligt!

Vi har bakat, barnen har varit ute i snön i flera timmar, vi har fixat och trixat, barnen har badat läääänge i flera omgångar.

Vi har varit borta på middag, vi har myspyst och bara njutit!

Det är ju så här det ska vara! Precis så här!

Idag har jag även pratat med en av mina vänner i Göteborg, lääänge och vi hade ett sånt där bra samtal som man är alldeles varm i kroppen efter! Gillar! Men saknar!!!
Fick även en bild skickad till mig på hur det såg ut där han var ute och gick med sin vovve... Vackert!
Själv skickade jag över en bild på hur otroligt vackert vi har det här nu för att visa lite hur jag menade med när jag sa att jag har lite "Kanada-känsla"... ;)
Foto: Privat 2011-12-11

Sjön ligger fortfarande helt öppen, jätte mycket snö i träd, på marken, på bryggan ja överallt... Det är fantastiskt ute!!!

Ikväll har vi varit i kyrkan och lyssnat på Dottern som sjunger i kören.
Jag blir så imponerad över hur de har utvecklats i denna kör, det syns att det har roligt när de sjunger och det är helt makalöst bra!
Kunde som vanligt inte hålla tårarna borta...

Det var riktigt trevligt att sitta där med Sonen och barnens far och njuta av en kyrka som nästan enbart var upplyst av levande ljus och en kör som sjunger in julen!

Tror som ni märker i inlägget att ordet för helgen måste bli: FANTASTISKT!!!!

Må bäst alla där ute!!!!

Inga kommentarer: