torsdag 15 december 2011

Han gav mej "fingret"....

Igår kväll när jag stod och borstade tänderna var det något som inte stämde...
Jag kunde inte riktigt sätta "fingret" (Jo du nu är jag rolig...) på vad som kändes konstigt där jag stod inne på toaletten...

Jag böjer mig ner och spottar i handfatet och när jag reser mig upp ser jag detta i spegeln...
Foto: Privat 2011-12-14

Sonen lägger upp vantarna på torkning varje kväll och hade helt tydligt ett budskap att sprida... Eller så var det en ren "olyckshändelse" men budskapet noterades och minst en julklapp tas tillbaka... *ler*
Nej men jag blev så full i skratt när jag såg detta vilket resulterade i tandkräm över halva badrummet... Så vansinnigt befriande att få stå i pyjamasen och tok-flabba åt en sån här sak, ja jag vet jag har sjukt låg nivå på min humor men sånt här är ju galet kul!

Nu är det torsdag och i vanliga fall åker barnen till sin far idag meeeeen då han är upptagen ikväll får vi en riktig bonuskväll tillsammans! Lovely!

Bästa dagen till er där ute! :)

Inga kommentarer: