måndag 19 mars 2012

Inge konstigt alls.... Nehheeee ee då.... *suck*

Nej då, inge konstigt alls, är det för mig just nu är bara SJUUUUUUUKT STRESSSSAD!!!!
Därav tystnaden på bloggen osv....

Sista rycket på skolan nu innan avslutande C-uppsats och nog faan får man veta att man lever. Det är så typiskt oxå att jag för ovanlighetens skull försökte mig på bedriften att vara lite förberedd inför denna avslutande metod-kurs.
Jag hade tom läst nästan hela statisk-boken från A-kursen som vi läste första året på programmet mest för att fräscha upp allt igen (Läs: förstå vad i helvete jag läste första året...) å vad händer då? Jo jag blir sjuk... Å inte vilken j*vla sjuka som helst utan denna mastodant influensa från helvetet fullkomligt äger kropp och själ i flera veckor....
Jag är inte bra än men bättre vilket är positivt men hur har då detta slagit ut på skolarbetet??? Jo gott folk det kan jag tala om: JAG LIGGER RÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖV-MYCKET EFTER OCH JAG FATTTTTTTTTTTTTTTAR INTE VAD JAG GÖR ELLER FÖRVÄNTAS GÖRA!!!!

Sååå därför går jag och lägger mig nu och hoppas på en uppenbarelse imorgon bitti då allt "kommer till mig som en skänk från ovan".... Yeah right!!!!

Hejdåhejdåhejdå....

Inga kommentarer: