fredag 2 mars 2012

Sen när blev 10 det nya 14????

Ja men seriöst... Sen när blev 10 det nya 14, ja jag hänvisar givetvis till Dotterns ålder...
Tycker hon går omkring och är "störst bäst och vackrast" mest hela tiden, det pustas å stönas och man är den mest korkade människan som går i ett par skor...
Man fattar absolut ingenting å man är bara DUM DUM å DUM...

Grejjen är den att jag hittade en gammal dagbok från början på 90-talet idag och läste högt några sidor för min bästa vän och kunde konstatera att de världsliga problem som man led av då finns kvar idag... Dottern upplever samma problem som jag gjorde, dock i lite tidigare ålder än vad jag gjorde... (tror jag är väl bäst att tillägga med tanke på att min mor läser denna blogg och hon kan säkert dementera eller bekräfta detta...)
Fick mig dock flera goda skratt när jag läste detta och kommer senare i kväll läsa flera sidor... Ska blir roligt att sitta när kidsen har lagt sig och sitta med ljus tända å gå tillbaka i känsloläget hur det var att vara tonåring ;) Riktigt roligt!

Happy Happy Friday önskar jag ER!!!!

Inga kommentarer: