onsdag 14 mars 2012

Nu har jag VÄRSTA PROBLEMET!!!!

Jag har ju varit så nära döden nu igen flera dagar så jag tror snart att jag är katt!!!
Jag har helt ärligt trott att jag har fått bihålsinflammation på riktigt alltså!
Å jag har tagit till alla tänkbara knep för att bli kvitt detta satyg som tagit kontrollen över mitt huvud!
Jag har duschat lääääänge och het (inte så miljövänligt men HALLLÅÅÅÅÅ jag har varit döende!!!!)
Jag har överdoserat med nässpray helt medvetet å när JAG pratar om att överdosera då Ö.V.E.R.D.O.S.E.R.A.R. jag!!!!
Jag har gått tillbaka till "the Old school" och kört ner en (för)stor mängd vicks i hett vatten, jo ni som är lite äldre typ 27.5 kommer säkert ihåg att ni kan ha sett någon av era föräldrar hängandes med huvudet över en bunke med ngt hett, starktluktande och en handduk över huvudet och låtandes som att dom snortade upp värsta linjen med... Eh... hockeypulver???? *ler*

Jo men så har jag hållt på i alla fall i flera kvällar nu.... Å Jisses vilken härlig känsla det blev i kroppen när man snortat vicks i 40 minuter... Tror inte att det är så nyttigt egentligen...

Men nu till mitt problem för kvällen!
Detta kan bli väldigt personligt men det bjuder jag på.... När jag sover sover jag helst på ena sidan av lite olika anledningar, en anledning är smärta å den anledningen är nog den som funkar bäst tror jag...
Nu när jag har haft så himla ont i bihålorna har jag fått byta sida och sova på.... Nuuu har jag dock fått en stor FINNE bakom ena örat vilket gör att jag måste riskera att få ont i bihållorna i natt igen.... FAAAAAAAAN va?!?!!?!?!?!

Allt elände drabbar verkligen mej.... Nej så är det ju inte! Idag har jag verkligen haft en bra dag! Må bättre än jag gjort på många dagar och så trots att det har snöat en hel del vilket har förvandlats till modd ute... Bläää....

Nej nu ska jag avsluta denna härliga kväll... Som jag gillar vissa kvällar å andra mindre ;)

Inga kommentarer: