fredag 9 mars 2012

Stor mening att kliva upp tidigare....

Ja just... Stor j*vla mening att kliva upp tidigare och ställa sig i duschen för att vara klar när morgonsamtalet från min bästa vän kommer när människan är utomlands!!!!

Stor j*vla mening...
Jag hade alltså kunnat sova vid det här laget istället för att sitta här och se ut som en fjollåda i ansiktet... *suck*

Å som om inte det vore nog... Det har kommit snö inatt! Ja inte mycket men det räcker!
Jag har tänkt på det här med snö här uppe i Jämtland... Visst vi får snö vintertid MEEEEN som min son har poängterat flera gånger i vinter: "det går ju inte att gööööööööööra något med snöööön MAAAAAAAAMMMMMMMAAAAAAAAA!!!!!!!"
Nej faktiskt, snön som har kommit i vinter har varit kall-snö vilket betyder att det går INTE att göra snöbollar, rulla snögubbar, bygga snölyktor ingenting...
Nej så inte ens det funkar här uppe.... :(

Nu ska jag bege mig mot skolan snart för att jobba med det otroligt tråkiga ämnet statistik...

Inga kommentarer: