torsdag 30 april 2009

En natts sömn...

Tänk vad en god natts sömn kan göra underverk för människan!

Det är ren lyx att få vakna på morgonen och inse att Mann faktiskt har sovit hela natten... Inte vaknat en ända gång för att ligga å grubbla över något som Mann ändå inte styr över.
Hoppas och längtar tills detta kan ses som en vana och att vara vaken några timmar på natten som en ful ovana!

Å få vakna till detta fantastiska väder sen då?!
Vad ska det bli av denna dag tro?
Solen skiner å himlen är blå blå blååååååå...

Undrar lite över kvällen...
Mannen stänger Butiken tidigare idag, jag hoppas på att vi som familj kan äta en god bit mat på stan för att senare åka hem en sväng, klä på oss något varmt och kanske bege oss iväg till någon brasa?!
Låter som en plan!
Å med tanke på att mitt ord är lag hemma så är planen fastställd för att verkställas... *ler*

Om vi inte hörs något senare idag vill jag passa på att önska alla och envar en härlig valborg!!!!

Mu för nu ;)

6 kommentarer:

Ingela la la sa...

Detsamma, hoppas ni får en trevlig kväll och helg!

Kram Ingela

Angelica sa...

Tittar in och önskar dig en härlig Valborg och hoppas att ni får det supertrevligt! Om det ska bli valborgsbål här nere, så får jag elda upp något på terrassen ;D

Imorgon är det VÅR!

Kramar

Angelica

Marie//Tekla Maräng sa...

Håller verkligen mina tummar för att denna natt inte var en engångs grej.
Hoppas att ni får det mysigt med din plan. Kram Marie:)

Vardags-mirakel sa...

Ha en riktigt trevlig valborg och första maj!kram Eva

Malina sa...

Kram och trevlig helg du me!!!

promenader på landet sa...

Ville bara säga att jag hillar din blogg och vad skönt för dig att få sova! En god nattsömn gör underverk för både kropp och själ!
Kram Maria