onsdag 29 april 2009

Sooommmmaaarrr soommmmarrrr å solllllll

Men vilket väder vi har haft idag!
Det är helt sjukt!!!!
Å fortfarande april!

Dottern som oxå går på Yoga följde med en klasskompis hem efter passet idag så jag och sonen fick åka på restaurang Gyllene Måsen (Läs: McDonalds) å bara gotta oss... *ler*
Sen när vi kom hem "hjälpte" han mej att plantera om lite blommor...
Fick höra av dagisfröken idag att sonen hade varit mycket nöjd med maten till lunch...
Han ska enligt henne ha sagt att maten var exceptionellt god... Har dock svårt att tro att det var just det ordet han använde men ok då... *ler*
Fantastisk god mat brukar han kunna klämma till med men inte exceptionell..

Efter blommorna har jag rensat ut byrån i hallen på diverse vinter plagg...
Fråga: Varför har man 15 mössor när man bara använder en????
Eller hur kommer det sej att barna har hur många vantar som helst men bara en av paret???

Nehe... Nu ska jag göra kväll!
Känner att jag är sjukt trött!
Har iof köpt mej en alldeles ny leksak, nämligen en alldeles egen spikmatta!!!!!
Ska ta å krypa ner i sängen som jag hoppas att mannen har värmt upp lite å lägga mej å läsa om denna fantastiska matta...

Må gott alla där ute!

Mu för nu ;)

3 kommentarer:

Inas sa...

Hej Du!
Underbara barn... Har du också en spikmatta de är visst populära. Jag har ingen men jag ska nog inte falla för frestelsen och köpa en. Ville önska en trevlig helg goa kramar ina

Carolin Mann. sa...

Hej :) Jag har en kompis som är taktil massös. hon säljer oxå spikmattor, hon säger att dom är riktigt bra. Jag skulle få provlåna en, men har inte riktigt kommit så långt än.. Ha en trevlig dag!!

Tess sa...

Hör att du har samma problem som mig med mössor och vantar! Visst är det fantastiskt!!:)Hoppas du får en trevlig valborg.
Kram