fredag 8 maj 2009

Det andra könet... Ett ufo???

Varför försöker man sej på en konversation med det andra könet när vi helt tydligt inte pratar samma språk?
Varför går man på samma nit varje gång å tror i sin lilla "kvinno-bubbla" att nu nu borde det gå inte... Men icke???
Fattar inte hur män och kvinnor kommunicerar över huvudtaget?!
Vissa dagar suger livet mer än andra dagar.
Tror att idag är en sån dag!
Men ska göra allt som står i min makt att försöka vända det negativa till positivt!
Är fortfarande lika yrslig dock vilket jag har märkt vägrar å vika sej för mina överpositiva tankar....
Hmm...

Idag kommer min mamma! Typiskt att jag alltid ska bli dålig när hon kommer eller så får jag försöka å se det som det är, när mamma kommer kan jag slappna av å då kommer allt!

Idag är även sista dagen för Fröken Jimmy på sonens dagis.
Fick en jätte stor kram av honom igår å blev lite lessen i ögat faktiskt!
Vilken fantastisk bra pedagog han är!
Snacka om att verkligen se barnet!
Han ska flytta till Fjollträsk med tjejen å prova på City-livet lite...
Skit! Det behövs verkligen mer män på dagis!!!!
Men över till det positiva.... Han och tjejen kommer säkert att stanna i Sthlm i 6mån för att sedan inse att det där det var nog ingenting för dom å så kommer han tillbaka till dagis lagom till jul... Tjooo hooooo VÄLKOMMEN TILLBAKA JIMMY!!!!!
Ser ni nu hur jag försöker göra med mitt positiva tänkande?! *ler*

Nehe om jag skulle försöka å få i mej lite frukost... Känns inget vidare lockande då jag mår aningens illa, yrslar å har mej men men Mannen köpte hem limpa för första gången på jag vet inte hur många år så en limpmacka till frulle är kanske inte så himla fel?!
(Positivt tänkande)

Mu för nu :\

1 kommentar:

thebromanders sa...

positivt tänkande kommer man långt med!! Så: way to go!!