lördag 16 maj 2009

Underbara lördag ;)

Dagen har varit jätte bra!
Startade med en god frukost, åkte sedan iväg till något som heter Djungelhuset.
Perfekt för kidsen, jag och Mannen fick sitta å surra med en gammal jobbar kompis till mej.
Toppen!
Sedan drog vi vidare till "vårt skansen" Jamtli... Trädgårdsmässa eller vad det hette...
Jo tjena... En annan är ju som lite bortskämd med sånt....
Kan inte låta bli å jämföra med Älvsjömässan....
Sedan inhandlades en massa mat å hemåt bar bilen.

Åt en god tacomiddag, jag och Mannen började bygga ihop dotterns nya säng/soffa.
Har köpt en dagbädd på IKEA men såg till min förtvivlan att vi inte hade fått hem alla kartonger... Efter en timme i telefon med IKEA hoppas jag på att få resterande prylar inom en vecka...
Så inatt ska dottern sova i sitt nya rum för första gången, dock på en madrass på golvet men en då...
Sonen ska för första gången sova ensam i sitt rum...
Ska bli spännande å se hur denna natt har varit... *ler*

Nu åter till Robinson

Mu för nu ;)

3 kommentarer:

Fröken Fräken sa...

Låter som en fullspäckad dag! Själv hade jag en massa inplanerat, men hann som vanligt bara hälften - när jag ska pyssla är jag en tidsoptimist utan dess like.. ;-)

Vardags-mirakel sa...

Vilken härlig dag ni haft, förutom paketen som fattades...hoppas de sover gott i varsitt rum. Kram Eva.

Tess sa...

Mysig dag! Synd på paketen som ni inte fick hem från IKEA bara...
Kram T