tisdag 19 maj 2009

Raderad kommentar....

Denna dag startade konstigt å det ska bli spännande å se hur den slutar....

Vaknade av att Dottern å Mannen var rejält osams.
Var själv inne i en super konstig dröm om gamla klasskompisar....
Hmm... Konstig känsla i kroppen....

Ja ja ner för att äta någon form av frukost, efter en timme eller så åkte Mannen å sonen, jag blev ensam.
Satte mej framför datorn och kollade bloggen...
Hade fått en kommentar på förra inlägget som jag har valt att radera.
Av två skäl faktiskt.
För det första var den anonym, för det andra var den väldigt personlig...
Så min uppmaning till den som lämnade kommentaren är givetvis att skriva vem som är avsändare...
Detta har fått min hjärna att slå frivolter idag...
Fattar nada...

Nu ska jag i alla fall skjutsa Dottern på fotbollsträning, hoppas på att bli avlöst av Mannen för att sedan åka tillbaka till hemmet....

Mu för nu ;)

6 kommentarer:

Jenny sa...

Hej! Vad kul att du vill vara med i min tävling, nu hittade ju jag till din blogg:)

Skumt att nån skriver så personligt i kommentaren o sen inte skriver vem han/hon är??

Ha en jätteskön kväll,
Kram Jenny

Villa Carl Larsson sa...

Jasså, undrar vad det kan vara för kommentar och från vem. Nu blev ju t.o.m jag nyfiken... :) Hoppas dock det inte gjorde dig ledsen!!

Tack för din kommentar. Visst är det så att det är tufft att bo ifrån sin familj. Jag längtar efter dem varje dag. Men samtidigt trivs jag bra söderut också. Svårt dilemma.

Kram Josefin

stefan sa...

okej har nu läst lite i din blogg.
Och kan helt klart säga att jag kommer att läsa mer i den.

Man undrar ju varför någon lämnar en kommentar och inte kan stå för den!!! Blev nyfiken av vad det var för kommentar!! Hoppas det inte var något som sårade dej!!!

KRAM KRAM STEFAN

Malina sa...

Jaha Mimmi, det var iaf inte jag som lämnade anonym kommentar. Sedan jag skrev om att det var svårt att lämna kommentar på min blogg har det blivit lite bättre. Kanske bara din närvaro hjälper!? Kraamen!

Tess sa...

Har också råkat ut för annonyma kommentarer och det känns inte alls bra faktiskt! Varför kan man inte skriva vem man är???
Kram T

Världsmetropolen Linköping sa...

OK, som du vet är jag inte världens bästa på höra av mig eller följa din blogg därför blir det lite långt mellan kommentarena.
Men nu blir jag riktigt förbannad. Vad är det för j-la pajas som inte kan stå för vad den skriver. Skicka ner ip adressen ska jag leta rätt på den j-veln.