fredag 8 maj 2009

Life is a bitch....

... but I'm a bigger one! *positivt tänkande*

/Mu

6 kommentarer:

Marie//Tekla Maräng sa...

Vart ska denna Jimmy med tjej bo, ja menar så att jag kan skrämma iväg dom hem till er igen lagom till jul. Vad har man annars vänner till.
du slappnar nog av när du vet att mamma är på ingång och det är ju bra, fortsätt med ditt positiva tänkande så fixar nog sig det mest.
Kramar i massor:)

Sjabbig men chic sa...

Tänk att jag tror att mina barn också har haft Jimmy. Det kan väl inte finnas så många. Vad tråkigt att han ska sluta vilken Jimmy det nu än är.
Vad bra att du tänker positivt.;)

Kram Lisa

Anonym sa...

rock on bitch!

(bitch=babe in total contral of herself)

kram Helena

Brunkullan sa...

Hm...funderar på din yrsel. Kan ju vara virus på balansnerven.
Jag hade det för massa år sen enligt läkaren då, men jag tror att jag redan då hade samma problem som jag har idag...
Dvs jag har problem med yrsel då och då. Ibland kan det pågå i ett par timmar, ibland någon dag.

När jag hade ett riktigt illa anfall när Jonte var liten (mindre!) och jag sökte läkare så fick jag diagnos "kristallsjuka".
Tydligen väldigt vanligt.
Kristallerna i örats båggångar som klibbar ihop sig.
Man ska röra huvudet enligt ett schema, så går det över fortare. Jag tar även åksjuketabletter för att slippa kräkas.

Hoppas du slipper yrseln snart, vad den än beror på!:D

Kramar i travar Susanne

Mollan70 sa...

Hej! Läste din presentation och blev lite undrande. Vad menar du?
Gifte mig som mann?....
Om man inte frågar så får man inget veta eller hur!
Ha en fin lördag.

Mollan70 sa...

Tack för svaret i min blogg=)
Nu vet jag!
Hoppas du får en trevlig kväll.