lördag 20 juni 2009

Kan Mann utnyttja en växt?

Det känns hemst!
Tror att jag utnyttjar en pelagon.... Å jag har den bara för en sak.... Fortplantering....
Usch....

Fick en fantastiskt vacker Mårbacka-pelagon på stam för några år sedan av ett par grannar, den har till min otroligt stora förvåning överlevt under dessa år.
Nu är den inte så himla snygg längre men verkar trivas här jämte mej vid datorn men kruxet är det att så fort jag ser att det kommer någon form av stickling så är jag där å norpar det...
Har blommor känslor? Känner den att jag är boven som rövar bort alla små???
Iof får den ju ständigt se sina "små" då jag flyttar runt mina växter ganska ofta...
Men nu för 5 min sedan när jag tog sista skottet kom känslan över mej att det kanske gör ont i blomman????

Hmmm....

Mu för nu :)

Inga kommentarer: