tisdag 30 juni 2009

Blommor....

Blommor...
Kan man få nog av blommor?
Blir så lycklig när jag får blommor eller när något av mina små experiment lyckas å slår ut i blom...
Kolla vilka vackra blommor vi fick av Tine och Fredrik i fredags (Sthlm-besökarna) å varför fick vi blommor??? Bara för att!!!! Härlig anledning tycker jag!!!!
Foto: Privat
Foto: Privat
Foto: Privat
Här kommer även lite bilder på mina pelagoner som jag är mäkta stolt över....

Foto: Privat

Foto: Privat
Här är mina älskade penga-träd som har fått en ny plats på golvet i hallen, välkomnande om något tycker jag i alla fall! Det är så härligt att barna är stora nog för att låta blommorna vara å att hunden inte tycker om att äta dom, trots att Doris är fullkomligt galen i maskrosor....

Foto: Privat

Dom här härliga stenarna har jag köpt hos Caroline på VDLN-Design i Vemdalen! Har egentligen lovat barna att det är deras och att de ska ha stenarna på sina rum men det hoppas jag verkligen att de har glömt bort... *ler*

Foto: Privat

Mu för nu ;)

2 kommentarer:

Marie//Tekla Maräng sa...

Så fina stenar du har köpt, ja vi får väl hålla tummarna för att du får ha dom kvar där-
Fina blommor du fått plus pellisarna du har.
Kram Marie

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hej hej...så gulligt av dem..o sååå söta stenar med!!!

Kramizzar Millizzz♥