onsdag 24 juni 2009

Tack Mannen!!!!

Sedan en tid tillbaka har jag känt en lite lätt unken doft när jag kommer in i badrummet på nedre plan å har varit lite så där smått oroad för ev. mögel eller nått...
Har pratat med Mannen om detta å vi beslöt oss för att vi tillsammans skulle göra en grovrengörning av detta badrum...
Vi å vi....
Igår kväll var det i alla fall dags!
Badkaret kopplades bort, lyftes bort, gick sönder, så långt var jag med men när jag såg hur det såg ut bakom å under detta badkar backade jag lite försiktigt å långsamt ut från badrummet...
Så där försiktigt så att det inte märks att man försvinner...

Mannen gjorde ett fantastiskt jobb vill jag säga!
Själv återkom jag när det var dags att ställa tillbaka badkaret!
Å vad gjorde frun under tiden som Mannen låg på knä å skurade????
Jo låg på rygg i soffan med fötterna på armstödet, hunden på magen å kollade på RIKTIGA Desperata Husfruar från New York.... Känn på den *ler stort*

Kan tipsa alla hundlovers där ute om ni inte redan visste detta vill säga men för guds skull köp en frispee!!!!!
Doris är som galen i att jaga rätt på den lilla illgröna plastbiten å hon får kämpa som tusan med att få tag i den på rätt sätt för vänder hon den fel tar vinden tag i den å hon får den över ansiktet samtidigt som hon springer vilket igår resulterade i att hon sprang rakt in i en sandlåda!!!!
Alltså jag skrattade så jag nästan kissade på mej!
Var tvungen att sätta mej ner på marken!!!! Skrattar gott även nu när jag tänker tillbaka på hur dum hon såg ut vår lilla Doris!
Som tur var fick även barnen uppleva detta å vi fullkomligt tjöt av skratt alla tre!!!!

Mu för nu ;)

5 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

Haha du är ju bara för go
Har också sett det där programmet, förresten:) Lite kul
Kram Lallis

Markus Gisslén sa...

Vilken man du har!!! En på miljonen... =)

Ingela la la sa...

Härligt gjort av mannen! Sånt där låtsas jag inte om helt enkelt. johan har förstått att även det ingår i hans uppgifter ;)

Kan tänka mig att Doris var en skön syn!

Kram Ingela

Malina sa...

Freesbee it is!!! Kram!

Marie//Tekla Maräng sa...

Åh jag blir så glad att min dator äntligen släppte in mig på din blogg, hurra! Nu ska jag läsa ikapp och bara njuta av din sagolika berättarkonst.
Kram marie