torsdag 9 augusti 2012

Förkylningen from HELL...

Nej så allvarligt är det inte, absolut inte.
Jag är förkyld, min näsa rinner, mitt huvud dunkar och snurrar, jag har feber och har vänt på dygnet (nästa) för att jag har sovit i dagarna 2...

Har dock bestämt mig för att må ofantligt mycket bättre imorgon, känns skit fånigt att vara hemma, ligga i soffan och inte orka byta kanal på tvn.
Så här mycket som tvn har varit på utan att mina barn är här är längre än vad den totalt har varit på under dessa två år som ensamstående.

Tur att det är OS för då har jag ju sällskap. Gillar inte sport på tv om det inte har med motorer att göra eller tennis... JA jag vet att jag inte är som alla andra, men jag har aldrig påstått det heller. Jag är jag liksom....

Kan även meddela att hösten har kommit. Känns som att SMHI har missat en hel del denna "sommar". För det första efterfrågar jag fortfarande SOMMAREN, sedan undrar jag vart FAAN TOG SENSOMMAREN VÄGEN????
Jo det blir ju spännande nu när löven har börjat gulna och lossna. Perfekt... Som att inte hösten/vintern har varit lång här uppe sedan tidigare, är ju perfekt att det börjar redan i början på augusti. PRIMA!!!!

Nej nu ska jag ta min badboll till huvud och lägga mig... När man inser att den lilla lilla promenaden med hunden är för ansträngande måste till och med jag inse att jag faktiskt är sjuk. Vill inte vara sjuk, tänker inte vara sjuk, vill bara må bra!!!

Inga kommentarer: