fredag 10 augusti 2012

Skulle inte jag må bättre idag? VA VA VA????

Trodde i min lilla värld att jag skulle må så där super duper mycket bättre idag men det gör jag INTE!
Ett besök hos frissan, ett besök på skolans bibliotek, ett besök hos en vän som hade en massa saker till mig och sedan hem... Var helt slut när jag kom hem så min granne bar upp kartongen jag hade med mig upp till lägenheten...

Slut i kropp och huvud! Försökte läsa lite ur en bok skriven av Karl Weick men fick ge upp helt. Fattade inte ens vad som stod i "förordet" liksom...

Detta beror självklart inte enbart på förkylningen....
Jag har påbörjat en utrensning i min kropp på allt salt, socker, laktos och en massa andra saker... Få i stort sett bara äta ägg, fisk, kyckling eller kalkon. Klart det gör att det blir lite "segt i kolan" liksom....

Varför gör jag nu detta? Jo för att må så sjukt mycket bättre än vad jag redan gör.
Inser att jag har ett sjukt behov av salt vilket inte är helt normalt, jag pendlar i vikt fram och tillbaka utan att faktiskt förtjäna det och min mor har nu talat om att på hennes sida finns problem med sköldkörteln på både morfars och mormors sida...

Ska bli otroligt spännande och se hur resultatet av detta blir.. Men det kändes ju lite märkligt att samma dag som jag drog i gång detta bröt förkylningen ut med buller och bång!

Ja ja hoppas på en bättre dag imorgon!

Inga kommentarer: