måndag 13 augusti 2012

När kläderna börjar trilla av...

Det är verkligen najs när kläderna man har på sig håller på att ramla av för att dom har blivit för stora!

Eller när man står i duschen och inser hur annorlunda kroppen känns! Riktigt härlig känsla i kroppen och själen!

Tror detta kommer att bli en grymt bra höst, trots att jag bor i "arslet på Gud" som mina barns faster sa en gång.

Ibland kan livet kännas så där prima utan att det egentligen finns någon anledning, sen kan det kännas prima för att det finns en anledning oxå.
Vissa stunder på dagen kommer ett sånt där lyckorus in över mig och jag kan le på ett sätt som det var länge sedan som jag log. När man känner sig nöjd med det man har utfört osv... Har haft ett par sånna dagar på raken nu trots att jag har varit jätte förkyld. Det är dessa stunder som jag måste komma ihåg när det inte känns lika lattjo!

Å så är det ju måndag i dag oxå och efter måndag kommer tiiiiiisdag :) Härliga efterlängtade tiiiiiiiisdag!!!! Som jag har lääääängtat!

Inga kommentarer: