lördag 11 augusti 2012

Vilken dag...

Åter igen en dag i förkylningarnas tecken men jag tror att det är på väg att vända *hoppas hoppas* och jag får en sån där fantastiskt känsla i kroppen om att livet blir så där lite bra liksom...

Jag ska förklara mig... Chattar med en vän som får mig att skratta högt för första gången på dagen samtidigt som jag skriver ett inlägg på FB där jag menar att jag tror att jag ser ljuset i tunneln och att det inte är det förbaskade tåget som kommer emot mig... Samtidigt som jag gör detta börjar solen skina in i köket där jag sitter, ja ni kanske inte tycker att det är så speciellt men för mig är det speciellt för här har det varit grått såååå gråtttttt ute hela dagen å så spelar dom denna låt på en dansk radiostation som jag lyssnar på:


Ja men förstår ni.... Jag som är en riktig "sucker" för att tro att allt är förutbestämt ler med hela ansiktet!

Detta kommer att bli så galet bra, det är bara början av en framtid som är ljus, fylld med kärlek och lycka!!!! Fantastiska framtid!!!!

Inga kommentarer: