torsdag 18 april 2013

Att inte prata... är verkligen inte min grej!

Det här med att inte kunna prata utan att hosta är verkligen inte min grej.
Det här med att inte kunna röra sig utan att bli helt svettig och matt är inte min grej.
Det här med att titta på tv är inte min grej.
Men det här med att gilla läget är min grej.

Har spenderat en dag i sängen framför tvn, jupp stoooor fördel med att ha ställt sängen i v-rummet.
Sonen har fått eget rum och jag har fått det största rummet i hela lägenheten, har tidigare gått under benämningen vardagsrum men nu är det minsann mitt rum!
Ytterligare en otroligt stor fördel med att sova i vardagsrummet, förutom att jag kan ligga i sängen och kolla på tv är att jag vaknar piggare än någonsin (ja kanske inte i dag då men annars). Jag blir sakta och försiktigt väckt av ljuset och jag hoppas verkligen att jag kommer att kunna fortsätta att sova utan att dra ner persiennerna även när det blir ljusare på kvällarna för denna start på morgonen vill jag nog inte vara utan!

Ja ha... Annars då?! Jo livet knatar vidare, jag söker jobb, har sökt några jobb som har blivit återkallade, känns lite märkligt men ändå. Inser hur otroligt dåliga vissa företager är på att återkoppla till jobbsökande vilket är lite tråkigt tycker jag. Inget som jag tidigare i mitt liv har behövt att reflektera över men nu vet jag hur det känns.

Nej tillbaka under täcket!

Inga kommentarer: