fredag 26 april 2013

Det här med att göra "nummer 2"

Jag sitter och lyssnar på Mix Megapol nu på morgonen och de diskuterar det här med att göra "nummer 2" med öppen dörr... Men seriöst! Skita med öppen dörr???? VEM gör det?!
Så utomordentligt j*vla ofräscht! Alltså på riktigt!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag är av den typen människa som har svårt att göra "nummer 1" med öppen dörr eller att den står på glänt liksom... Om jag har besök och pratar med någon så skriker jag genom dörrar och väggar hellre än att ha dörren öppen... Ja alltså kissa med öppen dörr känns ju inte som något stort problem men att SKITA med öppen dörr det är för mig en gåta!!!! Och om det sedan är folk hemma så är det ju ännu värre!!!! Jag som får prestationsångest av att ha hunden inne på muggen samtidigt...

Jag minns när jag bodde i hop med två killar under en period och vi hade (som vanligt) folk hemma och kollade på någon match på tv och en av våra polare frågade om det var ok att låna muggen... Ja jag var en av dom som blev förvånad för varför fråga det liksom? Men sen kommer kommentaren, ja jag måste skita är det ok eller? Ehh... Ja men vänta nu... Nej du får enbart urinera på min toa... Det jag däremot inte hade väntat var att han faktiskt kakkabajjade med öppen dörr och även kommenterade det som hände på tvn... Trevligt?! No not soooo much...

Jag har även "kommit" på andra män som väljer att göra nr 2 med öppen dörr... Är detta ett genetiskt beting? Jag har, vad jag vet kanske är bäst att tillägga, aldrig varit med om att en tjej har kablat inför publik. Å så undrar jag... Jag skulle ha större förståelse för om en kvinna faktiskt tryckte ur sig lite skit just med tanke på att vi sitter ner och ibland händer det ju att det blir lite "bingo bingo" trots att det inte var tänkt från början men en man som oftast står upp när han går på muggen och väljer att sätta sig ner borde ju göra det av en anledning: att kakka. Varför i hela friden låta dörren stå öppen då?!

Å när vi ändå är inne på detta "skit-ämne" så kan jag ställa mig lite frågande till den här biten med att släppa sig i tid och otid... Är det oxå genetiskt??? Har hört män som har släppt sig i badrummet, gärna i badkaret och nästan klappat sig själv på axeln och lite så där små lyckligt fnittra över akustiken i badkaret... Märkligt beteende...

Skit på er :)

4 kommentarer:

Skorpan och Loppan sa...

hahaha, ja det kan man ju undra :)

Mamma-Mu sa...

Ja men eller hur! Som sagt... Märkligt beteende det där... :)

LyckligaPraliner sa...

Haha ja men karlar är ju ett märkligt släkte på fler saker än det här :)) Tur nog gör min sambo inget sånt där och hade han gjort det skulle han illa kvickt inse att det är bäst att sluta :))

Kram Ann-Louise

Mamma-Mu sa...

Hahaaa Precis Ann-Louise, knepiga typer det där.
You can't live with them and you can't live without them ;)

Må bäst Ann-Louise!
Kram