fredag 19 april 2013

Hur snabbt kan man få liggsår?!

Alltså DRA ÅT HELVETE vad tråkigt det är att vara sjuk och ligga i sängen.
Ja om inte Candy Crush hade funnits hade jag nog tagit livet av mig själv genom kvävning med kudde!!!! Och som om inte detta vore nog så började det minsann att snöa en stund på eftermiddagen/kvällen!!!!! SNÖÖÖÖÖÖÖAAAAA!!!!! Såååå jävla deprimerande att bara det kan få en att ta till närmsta kudde!!!!

Okej, det höll i sig i max 3 minuter men det var väl just då som jag tittade ut och fick för mig att jaha nu kommer det där bakslaget som man alltid väntar på! Skulle fanimej inte förvåna någon här uppe om det kom snö på självaste midsommarafton!!!!!
Kallt, eländigt och jag fryser! Jag ligger under täcket, påklädd och har Dum-Doris som värmekälla på fötterna men fryser ändå!!!!

Imorgon SKA jag må bättre! Så är det bara! BASTA!!!!!

Inga kommentarer: