måndag 29 april 2013

Dom löser av sig om varandra dom små liven...

Scenario: Jag sitter framför datorn i köket med lurar i öronen för att lyssna på ett otroligt givande webinar, jag har poängterat ett flertalet gånger till båda barnen hur viktigt detta webinar är för mig och i långa loppet även för dem.

Tror ni jag får sitta själv? Neheeedååå...
Det ena barnet kommer in (efter läggningsdags) för att visa exakt VART hunden har slickat honom på armen... Kul och nyttig info? No not so much... Kunde kanske till och med ha väntat med att ge mig denna info men icke...
Strax efter kommer Dottern in och spolar vatten i kranen så jag tror att vi har ett vattenfall i köket, jag ger henne "onda ögat" men tror ni hon förstår? Nheheeedåååå.... Fixar sitt glas som hon ska dricka, stoppar ner en sked och snurrar runt den så jag tror jag ska bli TOOOOKIG!!!!
3 minuter senare kommer Sonen tillbaka och talar om att han och hunden är osams... Fiiiiint!

Okej, jag tror jag fick med mig det mesta ifrån detta webinar och om så är fel så har jag möjlighet att lyssna på reprisen imorgon mellan kl 10-12 så gott folk om ni undrar vart solen befinner sig imorgon just vid den tiden så är det i Östersund för då sitter jag framför datorn och lyssnar.

Hepp på re...

Inga kommentarer: