söndag 7 december 2008

Utmärkelse!!!!

Jag har fått en utmärkelse till!!!!

Tjooo hoooo lllaaaaa lllaaaa

Å inte bara en gång utan två!!!!!!

Alltså fatta va?!

Åhh vad jag blir glad trots att det har tagit lite tid för mej att hinna med att lägga ut den!!
Men jag är lika lycklig än då!!!!

Tack underbara människor, Sjabbig men chic och Widénskan!!!!

Ska nu bara klura ut vilka jag vill skicka denna utmärkelse vidare till....
Hmm... Det måste bli dessa människor, några har säkert fått denna tidigare men (det skiter jag i *ler*)
CarolinMann som är min älskade svägerska!!!!
Denna Sanna Kvinna - inte utan min dotter vet inte när jag fastnade hos henne å varför men fast det är jag... *ler*
Lallis Liv och Leverne Underbara underbara Lallis som gör att jag skrattar gott ofta!!!!
Brunkullan med Mosipperötter Utan henne skulle jag inte blogga som jag gör idag!!!
Eikkala Supermysig å tillmötesgående! Fick jätte trevligt bemötande då jag tänkte handla i hennes nätbutik! Härlig människa!
Mitt lilla krypin Var en av de första som lämnade kommentarer på min blogg, blev lite nyfiken på henne å uppmuntrade väl lite till att börja blogga, sagt å gjort, hon bloggar *ler* En vansinnigt stark kvinna!!! U go girl!!!!


Så detta var mitt bidrag... Ska nu in till er alla å meddela att ni har något att hämta hos mej... *ler*

Skulle även vilja skicka tillbaka detta till både Sjabbig men chic och Widénskan men vet inte om det är tänkt att fungera så?!

Ja ja nog för nu

Mu för nu skulle det ju vara... *ler* ;)

10 kommentarer:

Anonym sa...

Tack vad gullig du är :D :D

Lallis - liv och leverne sa...

Men! Du är ju bara för go! Tusen tack, gumman och grattis till DIN utmärkelse:)
KRAM

Sjabbig men chic sa...

Men vassego!! Och jag kan ju i alla fall bli superglad över att du vill ge tillbaka den!

Kram Lisa

Anonym sa...

Hej :) jag tackar för det du säger om lilla mej :). Jag har varit lite frånvarande från min blogg, av naturliga själ ska skriva om det lite senare.

Sköt om dej.

kram Veronica

Skomakartummen sa...

Gud vad gullig du är... tack! kram sari *ler stort*

Brunkullan sa...

Iiiih! Tack:) Goa rara!
Susanne

Carolin Mann. sa...

Jag vet, jag älskar köket =)! Vad tyckte du om mitt te? Jag älskar den där sorten, kollade efter tekoppar till dig igår, men då är slut IGEN. Riv väggen där erat trä vitrinskåp står :) Puss och ha en trevlig dag!!

Carolin Mann. sa...

Aj då :) Det finns en ledig 3:a i mitt hus, ett annat tips :) ?

Widénskan sa...

Hallå Bruden!
Snart så kommer jag upp
Vad gulligt du skrev och klatr som tusan att du skall bli bortskämd, du skämmer ju bort en annan
STOR KRAM

Anonym sa...

hej! har du tappat stinget har inte skrivit på länge??
bra att du tyckte om julgruppen ha det kram