onsdag 17 december 2008

Dumt... Jag vet men ganska kvinnligt....

Igår frågade jag Mannen en sak... En ganska kvinnlig sak.... Dumt jag vet men ändå... Så här lät det i vårt kök igår kväll...

Jag säger: "Har min rumpa blivit mindre?" "Svara ärligt nu"...
"Men hur faan ska jag kunna se det?", säger Mannen å tillägger: " Jag ser ju dej varje dag hur ska jag kunna se det?" "Har du mätt den?"
"Ja", svarar jag....
"Har den blivit mindre", undrar Mannen
"Ja", svarar jag igen...
"Ja då har din rumpa blivit mindre", säger Mannen å avslutar med ett "Pucko"....

Ja nu var kanske inte detta svaret jag sökte men men... Skam den som ger sej... *ler*

Mu för nu ;)

16 kommentarer:

Brunkullan sa...

Men det är ju så att även om den blitt STÖRRE! Så vill vi ju höra att den blitt mindre..hihi;)
Det tror jag maken måste lära sig;)

Hoppas kvällen varit bra!
Susanne

Anonym sa...

hahah.. ja karlar.. men jag kan hålla med dej att det var en kuggfråga du ställde till din Mann ;P Men han borde lära sej att "ljuga" om du förstår vad jag menar..hehe

Ha en underbar dag i snöslasket

kram Veronica

Sanna & Niklas Bröllop! sa...

*Ler* Ibland tycker dom nog att vi är lite knäppa!
Appropå att ljuga som Veronica skrev så är nog min älskling ganska bra på det!
Kram Sanna

Anonym sa...

Hi hi Så sant att män och kvinnor är som om dom vore från olika planeter. Men du var glad att han inte sa att den blivit större. Man kan inte begära för mycket av männen för dom fattar inte....Skogsnuvan

Sjabbig men chic sa...

Haha, jättekul ju! Precis min humor.

Kram Lisa

Malina sa...

Den va rolig... Jag kan höra era!

Carolin Mann. sa...

Jag vet inte, men det bara vare en tung vecka, har inte haft någon lust med något alls.. Varit och fixa sista julklapparna =) Vad sägs om söndagen då? Puss!!

Anonym sa...

ha ha ha

♥ cloudberrie ♥ sa...

*fniss*
Dessa karlar! Att dom inte förstår hur vi vill att de ska svara ;)

KRAM från Eva

Anonym sa...

Hahaha ja det är som du skriver vad skulle man ha väntat sig för svar, dem talar ett annat språk :D

Carolin Mann. sa...

Oh min sessa, btw så är hon lik sin faster =)! 5.5 cm :) Oh vad stoooor hon är min prinsessa... :) Puss, love you too

Sjabbig men chic sa...

God jul till dig!

kram Lisa

Lallis - liv och leverne sa...

En Härlig Jul önskar jag dig!
Kram Lallis

Anonym sa...

hej tjejen!
var är du,har det sinat eller har du inte haft lust att skriva. väntar på att få höra om julen
kram

♥ cloudberrie ♥ sa...

Jag hoppas att du får en skön avslutning på 2008.

Önskar dig ett år fyllt med positiva händelser,
ett alldeles underbart Gott Nytt År

KRAMAR från Eva

Skomakartummen sa...

Tittar in och önskar dig ett riktigt gott nytt år kram sari