lördag 13 december 2008

Vackert!!!!

Imorse kom Mannen ner för trappen med raska steg, hämtade kameran å gick upp igen...
Hmmm.... Man kan ju undra vad han hade för planer med kameran vid denna tidpunkt på dagen....

Men när han kom ner visade han vad han hade sett när han tittade ut imorse...

Ja jag kan inte annat säga än att det är vackert!
Synd bara att vår kamera inte kunde fånga ljuset som var just då.... -20 grader å solen på väg upp... Fantastiskt!!!!

Å behöver jag säga att vi har mycket snö?????

Se själva....





Foto: Privat





Foto: Privat

På bilden ovan syns hur grannens hus ser ut... Så såg vårt ut innan vi byggde ut. Nu ser vårt hus ut som ett "riktigt" hus och inte en trappa som det har gjort tidigare...

Duktig Mann har jag.... *ler*

Å på tal om Mannen så står han i köket å har marinerat kött, hunnit göra chokladkola med kidsen medan jag skurade golvet i deras rum.... Nu har han även hunnit börja med Hasselbackspotatis.... :) Å då har han ändå jobbat idag till kl 15....

Mu för nu ;)

2 kommentarer:

Widénskan sa...

Åh vad mysigt!
Här är en mamma som kommer att¨åka pulka tjohooooo!!

Världsmetropolen Linköping sa...

Nu blir jag fruktansvärt avundsjuk. Vi har inte en snöflinga. Inte äns lite frost :(
Nej, nästa år då kommer vi upp. Har du hört den förut.....?